tisdag 29 juni 2010

Vilken värme!!

Ja man ska ju inte klaga men just nu vill man gärna ha SEMESTER än att stå i 35 graders värme inne i an fabrik på dagarna..om man säger så....
Har ju inte bloggat sen MIDSOMMARAFTON, har inte orkat  har ju varit så varmt så man har mest varit ute nu tills 21 på kvällarna när det varit så fint väder.
Här kommer några få kort från jag var ute hos Ullis och grillade, fint väder som attans även om det blåste en hel del där ute på landet.Jag hade t.o. köpt med mig VIN med smak av jordgubb och vet ni vad, det gick faktiskt ner även hos mig som inte tycker om vin!
Måste ju pusta ut lite efter cyklingen ;o)
Svalka oss i värmen med lite öl....
Lite mat i magen är alltid bra....
Mumma med efterätt, jordgubbar och alkohol! ;o)
7 dagar kvar att jobba sen ska jag NJUTA av att ha lite semester jag med!!
Kram Malin

1 kommentar:

Nyanser av vitt sa...

Vilken mysig grillkväll. Man kanske ska prova jordgubbsvin :O)
Kram Agneta