fredag 18 juni 2010

ellos

Säga vad man vill om ellos MEN jag har efter mycket letande ÄNTLIGEN hittat mig jeans som sitter bra på min kropp! Jag är så lycklig..ja det låter kanske löjligt men har man en kropp som mig och fruktansvärt svårt att hitta byxor, ja då blir man LYCKLIG!!
Jag blev så glad att jag smällde till med 3 par i olika färger direkt!Och eftersom jag nu hade nån sån där rabattkod gav jag bara 200:- paret!!! Som hittat! Nu har jag äntligen så jag klarar mig igen tills dessa går sönder.Mina gamla jeans är nämligen så slitna och lagade nu att jag gissar att jag snart bara vågar ha dom hemma...
Ellos vanliga basic jeans, låga i midjan, lite boutcut på benen och plats för ett brett arsle!!
ME LIKE!!
Kram Malin

1 kommentar:

karinl sa...

Grattis! Hoppas de har kvar den modellen länge!