söndag 13 juni 2010

Mera skor!

Blev en tur till Skövde idag igen för att leta efter att par remsandaler till de kläderna jag köpte igår.Jag hittade ett jättefint par som jag ska visa när jag fotat.Det blev dock mer skor idag i form av ett par TRÄSKOR. De är så sköna, enkla och fina så de passar till det mesta tycker jag.Så här kommer bild på dessa:
Visst är dom fina! Och framför allt så himla SKÖNA!Men egentligen alldeles för dyra för min plånbok..men men jag får jobba över lite på jobbet. ;o)
Ska se om jag får fotat de andra skorna här senare sen.
Nu har jag snart hittat allt som jag varit på jakt efter i alla fall....Mest bara lite present till Amanda kvar nu. ;o)
Kram Malin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Skrev ju fel namn.... Jag köpte ett par Inga from Sweden i fredags fast de var röda o med knytband. De är verkligen läckra o så sköna

Lena sa...

Jättefina tofflor!... och den rosa tunika verkar vara supersöt! Härlig sommarklädsel =)

Ha en fin dag!
Kram Lena

Ann Parknert sa...

Ja jättesnygga e dom!!