lördag 12 juni 2010

Shopping!

Idag har jag varit till Skövde och SHOPPAT med min lilla mamma.
Skulle kolla på spel till mina barn på mediamarkt samt en fördelsedags present till dottern men det kan jag inte tala om här ifall hon läser. ;o)
Skulle följa med mamma till skoaffären för hon skulle byta ett par skor.Går omkring och kikar lite och hittar ju självfallet ett par fina SKOR som jag faller för...Är det inte typiskt att man hittar saker när man inte ska handla??

Visst är dom fina! Och VÄLDIGT sköna att gå i oxå faktiskt. =o) Passar fint till de 2 svarta klänningarna jag köpt mig i år.Nu hoppas jag att jag ska våga visa mig i klänningarna nån gång oxå.Har lite nojja med det där med klänningar eftersom jag har så fula tjocka ben men till hösten när man kan ha strumpbyxor ser det ju ofta lite bättre ut i alla fall...fniss...
Hittade oxå en söt ROSA TUNIKA som jag köpte med mig.Väldigt tunn så vitt linne är det som gälle runder samt att jag nu måste hitta mig ett par vita thights, tänkte mig sånna såm slutar under knät kan bli fint..och kanske ett par vita remsandaler??? Finfint. ;o)
Tunikan/klänningen är köpt på KappAhl.Ibland har de riktigt fina kläder där tycker jag.Har tyckt mycket om Vintage kollektionen även om jag själv inte passar i allt.Och det passar en fattig singelmammas plånbok oxå!
Kul att få känna sig lite fin i sommar oxå!
Nep dax att göra sig iordning för nu ska jag iväg en liten stund.Hoppas ni får en mysig lördagskväll i regnet och blåsten!
Kram Malin

2 kommentarer:

Maries Pyssel och Jul sa...

Vilken fin tunika!

Anonym sa...

Snygga grejer hörrudu :-)
Jag köpte också min klänning (som jag hade på skolavslutningen på kappahl.