måndag 5 juli 2010

Puh!

Hela förra veckan var helt sjukt stressig.Jag som skulle börja varva ner redan nu så att jag bara kunde ta det LUGNT när SEMESTERN väl ska börja....
Började med att vi fick en störtskur här i onsdags och när jag kom ner i källaren dagen efter hade det kommit upp vatten i alla mina brunnar...suck..Bara att börja röja hela källaren då, mindre kul kan jag säga och tur att mamma kom och hjälpte mig.Nu är nästan hela sy  rummet nedpackad, en del har jag ju fått slänga som blivit förstört av vattnet men jag får vara glad att jag ändå inte har en inredd källare!!

Helgen = full rulle! Men kul!
I fredags kom kompisen från Göteborg hit med sin tös och vi spenderade hela kvällen ute med barnen här i TRÄDGÅRDEN och grillade och bara umgicks.Ullis kom senare och halv tolv åkte alla hem.
Vi skulle nämligen upp tidigt på lördagen för att åka till SKARA SOMMARLAND, ävem då med kompisen från Göteborg och hennes tös.Där spenderade vi hela dagen i typ 30 graders värme, från 10-19 då det stängde.Jag behöver nog inte säga att vi slocknade som 3 grisar här i huset på kvällen.MYCKET trötta var vi när vi kom hem men vi hade haft en jättemysig dag tillsammans i alla fall.
 Igår söndag var det då KALAS, dottern fyllde nämligen hela 12 år då! Usch va tiden går fort.Vi hade inhandlat henne så att hon fick en egen dator, alldeles för dyr egentligen men den ska dock hålla i många år har vi sagt.Fick med även väska och datamus till detta och sedan fick hon pengar av resten av våran släkt.Jag tror hon var supernöjd med sina presenter, det verkar så! :o)

Fick bli en fika ute på morgonen efter frukosten himla skönt ute redan så tidigt, HÄRLIGT!!

Idag har jag mest försökt komma ikapp lite här hemma då det ser ut som kriget, vet inte om jag lyckats men nu måste jag åka och jobba..herregud så jag längtar efter semester och lite ledighet!!
Kram Malin

1 kommentar:

Marica sa...

Grattis i efterskott till Amanda o vilken present - jag är övertygad om att hon är nöjd :) Kramiz