lördag 24 juli 2010

Grabbarna cross jublar!

Idag åkte vi iväg med grannarna och alla grabbar för våra stora pojkar skulle åka cross.Även om jag inte har barnen nu så ville jag faktiskt följa med och se dom och grannarna är så trevliga så det är alltid kul!Jag säger det igen men vi kunde inte haft bättre grannar här på gatan! Känns så himla skönt!
Här kommer lite bilder....
Tack för en härlig stund med grabbarna säger jag till mina fina grannar!
Ska fixa upp enliten filmsnutt sen oxå och visa er men det blir lite senare sen.Vi hade det bra även om det va kallt ute.VAR ÄR SOLEN???
Kram!!

1 kommentar:

Marica sa...

Tack själv! Härligt med trevliga o bra grannar :) Det gör mycket! De är riktiga bästisar de där två crosskillarna :) Ha en bra kväll,, här blir det pizza så lat är jag ;)
KramKram