fredag 23 juli 2010

När man e vaken på nätterna...

...måste man ju sysselsätta sig med nåt annars går ju tiden VÄLDIGT sakta, så när man har ont och inte kan sova då gör man detta:
Har testat det MANIKYRSET jag fick en gång av min kompis, lite övning så kan man nog få det riktigt fint sen om man lyckas få lite längd på naglarna. =o) Man känner sig ju i alla fall lite finare och det är ju huvudsaken, lite hemmaspa nästan. ;o)

Imorgon ska jag gå och se om jag kan få nån klipptid hos frissan oxå, håret har blivit så långt nu att det inte går att göra nåt med det längre, känns skittrist.Så kanske ska jag ta och klippa upp det lite igen.......
Ta hand om sig själv lite det behöver man ibland tycker jag!
Trött och häckig men naglarna är ju fina när jag går och lägger mig i alla fall. ;o)
Jag är så RASTLÖS oxå för tillfället, jag känner verkligen att jag vill hitta på nåt åka iväg nånstans eller nåt och komma hemmifrån lite och se lite nya platser och ställen  MEN nackdelen med att va singel är ju tyvärr att man inte har nån att åka iväg med och det är inte jättekul att dra iväg ensam känner jag....
Nästa vecka drar jag i alla fall iväg med barnen till Liseberg ihop med några andra tjejkompisar! Ska bli kul!
Kram Malin

Inga kommentarer: