fredag 16 juli 2010

cross cross cross...

Det är det enda sonen har i huvvet numera.
Idag har vi då bla varit i Skövde och provat lite kläder till honom för att se vad han drara för stl, vad han behöver osv.Med sig hem fick han ett par crosshandskar.
På söndag ska vi åka och kolla på en cross vi har hittat, sonen är eld och lågor givetvis.Mamma fattar inget men jag antar att jag blir tvungen att lära mig lite jag med om allt detta nu då.Bara sonen är lycklig så är jag lycklig ;o)

Vi har oxå varit inne med dotterns dator vars tangentbord har krånglat, datorn hon fick när hon fyllde år.Det slutade med att vi fick med en helt ny dator hem, de hade aldrig sett detta felet och antagligen är det nåt trasigt i tangentbordet inte i datorn eller nåt.De visste faktiskt inte då de inte sett detta nån gång innan.Tur vi åkte idag i alla fall för det va sista dagen den gick att byta! Dottern glad - mamma glad ;o)

Själv är jag helt slut, 4 timmars sömn per natt är alldeles för lite.Om semestern ska vara så här intensiv, ja då längtar jag nästan tillbaka till jobbet!! ;o)

Kram!!

1 kommentar:

Marica sa...

Hi Hi i oktober lovar jag att du tar tillbaka den meningen att du nästan längtar tillbaka till jobbet ;)
Cross ja.. ett evigt tjatande o nu när man väl har börjat är det bara att fortsätta = dyra pengar enligt mej... och så tycker jag det är lite otäckt men jacob o pappan gillart ju...
Kramiz