lördag 17 juli 2010

Åh regn, härliga regn!!

Började dagen med långpromenad idag mellan 7:40 - 8:30.Strålande solsken och jättehärligt ute. Jag visste ju dock att prognosen visade regn idag så det va härligt att va ute på denna morgonpromenad då det fortfarande va jättesoligt och skönt ute.Lagom varmt sådär på morgonen oxå.
Kl 10 kom REGNET och sedan har det fortsatt.Lite åska hade vi även i förmiddags och jag kan inte tycka annat än att det är JÄTTEMYSIGT!
Man ska inte klaga på värmen men nu när vi haft detta underbara väder känns det skönt med nån dag regn så det förhoppnongsvis kan lätta upp lite ute och så får gräsmattan lite vatten oxå.
Idag kan jag inte annat än välkomna regnet och tycka det är mysigt.Själv la jag mig på sängen och halvsov mellan 10-12 för jag va så trött, sonen satt vid datorn och sen åkte han till en kompis så just nu avnjuter jag några timmar helt för mig själv och jag känner bara att jag BEHÖVDE det för att orka! ;o)
Kan ju berätta att jag körde bort sonen till kompisen, kommer hem och NYCKELN är kvar inne!! Jag brukar ta ur den och ha i telefonfodralet när jag är ute och går på morgonen eftersom jag låser då barnen är kvar hemma.Hade glömt sätta tillbaka denna i nyckelknipan.Hade som tur va öppet mitt fönster i sovrummet så in i garaget hämta stegen och klättra in genom fönstret....kom det någon och gick förbi trodde de väl att vi hade inbrott... ;o)
Slutet gott allting gott hi hi .
Kram Malin

Inga kommentarer: