onsdag 7 juli 2010

Källaren...


Idag är det dax att bända upp golvet i källaren för att lägga nya avloppsrör, ska verkligen bli SKÖNT när det är klart kan jag säga!!Har röjt som satan i källaren i en vecka nu efter översvämningen och det får man väl se som positivt för jag blir verkligen av med en massa skit som jag tänkt rensa ut.nu blir det i alla fall av!
Återkommer med lite bilder sen om jag kommer åt att ta några. =o)SEN kan man i alla fall lägga golv där nere äntligen utan att behöva oroa sig för att rören ska krångla även om det just nu är en väldigt trist utgift!
Aja det ordnar sig alltid!...hoppas  jag....Det man oroar sig för mest är ju kostnaden man lär inte kunna göra mycket i sommar i alla fall, vilken tur att badet är gratis i år!
Återkommer....
Kram!

1 kommentar:

Marica sa...

Det blir säkert kanon bra! Jag kommer in och inspekterar när det är klart :) Hojta till om du behöver hjälp med nåt! Kram