torsdag 15 juli 2010

Här är det full rulle!

Från morgon till kväll numera kan jag säga.Hinner inte riktigt med datorn så det blir nästan lite semester ifrån den oxå.
Har ju haft mycket med min källare sista tiden osv plus att det varit så otroligt VARMT ute den senaste tiden så man orkar liksom inte särskilt mycket.Vissa dagar blir det mes bara BAD för hela slanten eller småpulande i TRÄDGÅRDEN osv osv.Vi somnar som grisar här varje kväll!
Idag har dock trappen blivit lagad och det känns så skönt att äntligen ha det gjort efter 5 år liksom....
Här är lite bilder även om jag inte tycker man ser så bra men i alla fall....
 Idag har jag oxå börjat KLIPPA GRÄSET och sen har det även blivit RENSAT I STENGÅNGEN här utanför..lite i taget så kan det nog bli nåt av det här huset och trädgården oxå ska ni se!

Har i tisdags ytterligare en gång fått in vatten i källaren, nu är det inte fel på mina rör i alla fall för allt är ju nytt i källaren nu.Komunen ska nu spola rent i rören ute i gatan och även från den angränsande gatan så får vi se om det blir nåt bättre...Annars får det bli dränering tidigare på huset än vad jag hade planerat och det vore ju inte så kul just nu känner jag.Helst om 1-2 år...Vi få se.
NU ska jag i alla fall sova för jag är så trött så trött.....
Kram Malin

Inga kommentarer: