torsdag 15 juli 2010

Idag är ingen vanlig dag...

Nä för idag är det min FÖDELSEDAG!
Hurra Hurra Hurra Hurra för mig idag! ;o)
Va uppe med tuppen idag, gick en promenad mellan 7:15 - 8:00.Usch va ont jag har i min rygg ibland är det nästan lite svårt att gå flr benen vill liksom bara vika sig...
Sen när jag kom hem pusta jag en stund på trappen det va så skönt ute innan den där riktiga värmen kommer och sen gjorde jag en stor pastasallad med dressing som vi ska ha i eftermiddag och så bakade jag 2 tårtor på det.
Så vart det frukost med barnen och sedan dax att ta hand om disken oxå.Va färdig när kl va 10:30 så jag var ganska effektiv i förmiddags tyckte jag. ;o)
Barnen har lovat att vara EXTRA snälla idag då mamma fyller år, låter ju bra...fniss...
Nu har dock luften gått mer eller mindre ur mig sdå nu ska jag nog bara softa tills vi får främmat.Har varit superfint hela dagen men nu börjar tyvärr lite mörka moln närma sig, men jag e lika glad ändå.
Jag har ju bestämt mig för att TYCKA OM att fylla år, vi får se om jag klarar av det hi hi hi
Kram på er!

3 kommentarer:

Maries Pyssel och Jul sa...

Grattis Malin, hoppas att du har en underbar dag!

Hanna sa...

grattis igen, hoppas du hade en bra födelsedag! =)

Unknown sa...

GRATTIS!