söndag 25 juli 2010

En liten loppis tur i regnet...

Idag har jag varit iväg på en liten LOPPISTUR med mamma och hennes man.Alltid lika kul och det finns ibland massor av fina saker ibland hittar man inget.Jag FÖRSÖKER att bara handla sånt som jag tex behöver eller har användning för annars hade man ju kunnat köpa på sig en hel del.Men eftersom mitt hus inte är iordning (än)så vill jag helst kunna ha användning av sakerna just nu.Hittade lite fint idag som fick följa med hem...
 4 blåturkosa flaskor ( 2 har jag tyvärr inte kunnat öppna men det kanske går om jag försöker lite försiktig sen när jag diskar dom tänkte ju inte på att kolla det när jag köpte dom men annars blir de fina bara som prydnad! )
Lite fina bestick, 2 silverljusstakar en bakskål och ett serveringsfat. Allt för endast 200:-, jag är SUPERNÖJD!

När jag åker iväg på loppis såhär så tycker jag det är så kul och helst hade man velat åka runt hela dagen och spana in olika loppisar men tyvärr stänger de runt 16 så man hinner inte så mycket som man skulle vilja.
Kanske blir det lite loppisar även nästa helg vi får se.
Kram!

1 kommentar:

Malin E sa...

Vi var i Rödånn som de annonserade om i Tidningen och Tidaholm.