fredag 5 augusti 2011

UTLOTTNING!

AVSLUTAD!
Dragning sker inom kort!

Hej på er kära bloggvänner!
Idag är det fredag och min allra sista helg innan jag ska börja jobba igen.
Så idag tänkte jag starta en liten utlottning här på bloggen som avslut för semestern kanske man kan säga.
Utlottningen håller på fram till söndag den 28 Augusti.
Fika i höstmörkret med tända ljus är ju bland det mysigaste som finns så i denna lilla utlottning kan ni vinna ett paket servetter, 2 ljus och ett paket muffinsformar.

Vad har jag för regler då, inga svåra alls faktiskt.

1. Länka med bilden i din blogg.
2. Lämna en kommentar under detta inlägget, ( med bloggadress ), endast en kommentar per person räknas.

Inte så jobbigt eller hur! ;o)
Dragningen sker på gammalt hederligt vis med lotter i en skål där nåt av barnen får dra en vinnare.
Kram Malin

9 kommentarer:

Marica sa...

O I LIKE :) Tävlar gärna o länkar på min blogg
Kram grannen Marica

Anne sa...

Me tooo..!!! Tävlar och länkar..=)

skapa och inreda sa...

Vill gärna vara med!
Länkar till dig från mig :)

Annica sa...

Jag vill gärna vara med och vinna det fina paketet.

Hälsningar,
Annica

Maria sa...

Hittade hit via Pyssel.net.... Är gärna med och tävlar, länkar givetvis!

**Sanna** sa...

Jag vill gärna vara med ♥ Länkar från min sida såklart.
Ha en fortsatt härlig dag!
Kram

Maj-Len sa...

Jag vill också vara med och tävla, fast jag inte har någon blogg.

mlaymark@gmail.com

Lia sa...

Med detta fina pris så MÅSTE man ju bara vara med. :)

bittan sa...

Jag vill också vara med ,tar en lott .
bittan4@gmail.com