lördag 6 augusti 2011

Loneliness

Jag fick lite krupp här hemma i huset ikväll.Ute är det jättefint och här sitter jag ungefär.Ibland är det lite jobbigt att inte längre ha några kompisar.
Samtidigt är jag en person som behöver mycket egentid oxå så jag ska väl inte klaga även om det är trevligt att umgås med folk ibland, man vill ju inte va ensam JÄMT. ;o).

Nåja skitsamma, jag fick krupp här i huset ikväll och bestämde mig för att gå ut på en liten promenad.
Gick ut med strandpromenaden och ner mot hamnen.Helt oväntat stöter jag på sonen och en kompis där som ska försöka fiska lite.
Det är så himla fint i hamnen och runt vättern överhuvudtaget!
Jag önska att man hade en båt som man kunde åka ut lite med på små turer sådär bara, va härligt det vore!
Jag säger det igen jag KAN inte bo nånstans där det inte finns vatten!

Promenerade samma väg hem.Kvällen är helt underbar ute och många har samlats i trädgårdar för att umgås och grilla och dricka lite gott antar jag. Det luktade "grill" ute när man gick hem och det är ganska mysigt att höra sorlet av röster från trädgårdarna tycker jag.
Kram Malin

Inga kommentarer: