måndag 8 augusti 2011

Ljus!

Jag älskar att ha tända ljus på hösten och vintern när det är så där mörkt och tråkigt ute.Det blir så mysigt!
Jag köpte inte bara ljus till den lilla utlottningen jag har utan jag köpte ju självklart ett gäng till mig själv oxå.Vitt och grönt tycker jag är fint ihop så nu får det se ut såhär i min lilla hörna ett tag.
Alla bilder är klickbara!
Det är så fin grön färg på dessa ljus ( jag brukar ju oftast ha vita i ) och sen är det oxå bra kvalite dvs att de rinner inte ner över hela ljusstaken, mycket bra! ( titta inte på den fula byrån den ska ju väck sen...)

Tjoho, sen fick jag de nya delarna från ikea som jag var tvungen att byta till min tv bänk.Nu hoppas jag verkligen att de är bra denna gången, tredje gången gillt sägs det ju! ;o) Så förhoppningsvis kan jag få skruva ihop möbeln imorgon och äntligen få göra lite fint i vardagsrummet!!
2 ggr har de fått skicka mig nya skivor nu för att de varit så fula och jag hoppas INTE jag ska behöva göra om det en gång till!

Glöm nu inte utlottningen!

Kram Malin

Inga kommentarer: