tisdag 2 augusti 2011

Sommardagarna flyter på.

Och vi njuter för fulla muggar.
Även idag blev det bad 4½ timma ute i Brevik, så härligt det är!
Ungarna va där med sin pappa så dom kom bort och låg en del hos oss oxå.
Imorogn blir det dock vila från solen.Jag börjar få blåsor på hela underläppen och det är mindre kul.Kände att det började redan i Varberg men man kan ju inte låta bli att vara ute när solen skiner.Imorgon blir det dock lite paus från bada och sola och så får jag försöka få lite gjort här hemma istället.Har massor att tvätta och plocka ordning på!

Idag skulle jag oxå skruva ihop den nya tv bänken men när jag packade upp de nya skivorna och benen jag fått hem från Ikea så var inte de heller bra.Jag hade fått fel sida på benen och skivan var full med fula kvist"hål" eller vad jag nu ska kalla det.Så jag fick ringa igen så nu kommer det nytt förhoppningsvis NÄSTA vecka då. Jag som så gärna vill ha upp den MEN jag vill ju oxå ha en FIN bänk så det är bara att invänta de nya då.
Kram Malin

Inga kommentarer: