fredag 5 augusti 2011

En ny favorit!!

Idag var jag en sväng till Skövde, jag skulle kolla efter lite campingutrustning på rean tänkte jag eftersom vi nu faktiskt vet att vi klarar av att bo i tält några nätter.Ett billigt sätt för mig och barnen att komma ut lite MEN vi behövde några nya luftmadrasser och jag behövde ett sovtäcka ( hatar sovsäckar! ). Vilket jag nu oxå hittade billigt på rean så både sovtäcke och nya luftmadrasser inhandlades för en mycket billig peng.Hittade även nya åror för 30:- till barnens båt, som hittat!
Jag tyckte jag skulle vara smart och rusta mig lite för framtida campingliv när det är rea och man kan "spara" lite pengar. ;o)

Jag hade oxå med mig mina presentkort på cervera som jag fick för....3 år sedan.IFALL jag skulle hitta mig nåt.OCH OM JAG GJORDE! :o)
Nu har jag en ny favoritserie på tallrikar som jag SÅ gärna skulle vilja ha!

Visst är dom fina!! Fanns dock inte så många kvar plus att det fanns några assietter som var ljungfärgade.Hon visste inte om dessa skulle komma in mer så jag slog till och köpte på mig 4 st assietter i ljungfärgat i alla fall.Nu vill jag ha 4 st mattallrikar oxå det är så fint att duka med 2 färger på tallrikarna och detta var riktigt fint!! Jag hoppas dock de vita kommer finnas kvar då de funnits ett tag så jag kan köpa på mig lite vita tallrikar i denna serie sen i alla fall.
Jag är SÅ nöjd!
Kram Malin

Inga kommentarer: