lördag 13 augusti 2011

Min lilla hörna

Det här är numera min iordningställda hörna i vardagsrummet:
Jag är faktiskt VÄLDIGT nöjd.Hela sommaren har det stått möbeldelar och annan skit i vardagsrummet så det har inte alls varit kul att vara där.NU är möbeln äntligen ihopskruvad, efter några turer med Ikea, och rummet ordentligt städat och alla saker som legat är äntligen borta.Känns superskönt!! Rummet blev oxå mycket större och tv:n, som ju är en sån där stor klump här hos mig fortfarande, har nu ställt i andra hörnet och där får den stå tills den dag den går söner och jag får köpa mig en platt tv. ;o)
Såhär tråkigt har det sett ut i hörnet innan, inte kul alls...
Efter:
Ja jag tycker i alla fall att det blev SÅ MYCKET BÄTTRE!! ;o)
Nu kan jag äntligen sitta i vardagsrummet och slappna av då det mesta faktiskt är iordning här nu.Det har tagit ett tag att spara ihop till möbler, rensa osv osv.Men det är roligt när man är klar.Nu ska jag ev spara till ett vitrinskåp i samma serie oxå och ha här inne men det blir en senare fråga i så fall.Inget akut och det känns skönt!
Kram Malin