onsdag 10 augusti 2011

ÄNTLIGEN!

Igårkväll satte jag ihop min tv bänk.Och nej den nya skivan va inte heller bra så det slutade med att jag tog den som va med från början.Nu orkar jag inte ringa en gång till.Men jag fick i alla fall rätt ben nu. ;o)
Va klar kl 22 igårkväll med bänken eftersom jag var på ett ljusparty hos en jobbarkompis först.

Idag har ja haft huset fullt med barn samtidigt som jag försökt att röja upp i mitt vardagsrum efter alla möbler och prylar som legat överallt gamla möbler som skulle ut osv osv.PUST!
Men nu är det nästan helt städat i vardagsrummet igen och det känns SÅ skönt efter att ha haft saker överallt hela sommaren!
Dessa ljusstakar och ljus är i alla fall köpte på Ikea, gillar dom massor! Står nu på nya bänken och själv bara jag njuter lite innan jag ska hoppa i säng.

Kram Malin

2 kommentarer:

Anne sa...

så himla fina ljusstakar du hittat dig, de väcker "jag-vill-ha-begäret"..;-)

Dina tallrikar var himla fina, vill ha sådana oxå ;-) du hittar massa fint du, vad var det för pris på de, får man fråga det..

Ha en go dag, kramizar Anne

Malin E sa...

Självklart får man fråga det.
Tallrikarna jag köpte är ju assietter och de kostade 79:- styck, mat tallrikarna kostar 99:- styck.
Kram Malin