torsdag 11 augusti 2011

Förnya sig?

Och jag menar inte bara hemmet, jag skulle vilja förnya MIG, inte så jag ser ut eller så det går ändå inte göra nåt åt.Nej jag menar NYTT JOBB, ja det är vad jag skulle vilja ha!
Håller på att kolla runt lite utbildningar oxå fast jag är ju ingen pluggmänniska, totalt korkad är jag så jag fattar ändå inget känner jag. Men vi får väl se om det kan bli NÅT annat så småningom i alla fall..?

Här är en liten bild på mitt fina silverfat jag köpte på Erikshjälpen en gång nere i Jönköping tror jag det var, gillar det mycket.
Nu står det på nya bänken i vardagsrummet. Självklart med en liten skål med Marianne i oxå. ;o)
Ni ska få se hela bänken i nästa inlägg ska bara fixa bilderna först.
Kram Malin

1 kommentar:

**Sanna** sa...

Vad är det för utbildningar du kollar på? Jag tror verkligen INTE att du är totalt korkad Malin! Själv sätter jag mej på skolbänken om ca. 1 vecka.. det var läänge sen senast. Känns både nervöst och jättekul.
Jättefin bricka by the way.. och Marianne är ju så smaskigt!
Ha en fortsatt härlig fredag!
Kram