söndag 24 juli 2011

Tur att jag har min iPhone!

Ja det är banne mig tur!
Idag bara utan förvarning ( eller nu blir det ju igår...) så slutade mitt dumma modem att fungera. Först tänkte jag om det varit åska nånstans som gjorde att det inte ville funka men modemet var stendött. Ringde Telia,på mobilen, dom stängde ju givetvis kl 18 för nu e det ju helg.
Fick åka hem till morsan och låna hennes dator. In på Telia, ställa mig i kö i chatten förklara problemet.. Nä modemet är trasigt dom skickar ett nytt inom några dagar. Några dagar!? HUR ska man klara sig utan internet??dessutom går både tv och telefon på skiten så här är jag utan allt för tillfället. Åh vad glad jag blir!!

Jag ska ju betala mina räkningar på internet, ingen kan nå mig på hemtelefonen och tv, skitkul utan tv när man är ensam, det är kväll och vädret är kass. Tjoho!!

Jag kan inte göra mitt jobb för kristinas för då måste jag ju ha tillgång till INTERNET... Gah va jag blir frustrerad!!! Det är verkligen skit när allt går på modemet, jag får fan ändra på det har inte varit nöjd sen det ändrades här hemma för det bara krånglar och går sönder. Skitmodem!!

TUR jag har min iPhone så man har lite kontakt med omvärlden!

Tur man kan sova oxå, gonatt!



- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: