måndag 18 juli 2011

Nu jäklar!

Idag har vi röjt här, hela garaget har vi gått igenom så nu är det tipp topp där och all skit är slängd på tippen.SÅ SKÖNT det känns!!
Amandas rum har vi fixat till med lite nya möbler så det ska kännas lite mer tonårsaktigt för henne.Nu har vi slängt ut mitt gamla sminkbord och istället köpt smala hyllor som vi satt vid spegeln där hon kan ha alla sina smink,hårgrejer osv osv.
Tycker det blev bra.Nån gång hoppas jag få råd att tapetsera om hela rummet oxå, hon har ju fortfarande kvar tapeterna sen hon va 6 år den stackarn.Men en vacker dag så kanske vi kan få bort älvorna. ;o)
Har även städat hela hallen på övervåningen så lite har man ju ändå fått gjort idag så det gjorde inget att det regna hela förmiddagen och har varit småmulet hela eftermiddagen....

Vi köpte lite nytt på Ikea igår och givetvis var det märken i min tv bänk så jag har inte kunnat skruva ihop den...suck..så den måste ju bytas och jag hoppas att B fixar det när han åker till Jönköping i veckan igen.Jag menar 15 mil är ju n bit att åka bara för att f byta en skiva.....

Nåja jag fick min hurts denna gången i alla fall så mycket av sakerna i köket har jag nu kunnat "städa bort" men ändå ha nära till hands när jag behöver sakerna.Det går frammåt.....

Kram Malin

Inga kommentarer: