onsdag 20 juli 2011

God morgon kära bloggläsare!

Idag vaknade jag tidigt så jag var uppe 6:45.Har vaknat lite sent de sista dagarna sen barnen åkte och inte kommit upp förräns 8:30 så det va skönt att få lite mer tid idag om man kan säga så. ;o)
Men jag har väl antagligen behövt de där sovmornarna då det varit full rulle i 9 dagar innan då barnen varit här samt att man inte heller varit frisk.Nu känner jag mig bättre även om hostan inte är borta!

Idag började jag direkt med frukost ( jag är ju ingen frukostmänniska och väntar gärna några timmar innan jag äter...) för kl 9 hade jag bestämt att jag nu skulle ta mig till gymmet idag.Har inte varit där sen i januari.....ehh.... Men jag börjar lugnt så 30 min blev det idag ungefär.Lite ont i ryggen som vanligt men jag hoppas det blir bättre ju mer jag tränar då, vi får se.Minst 1 dag till denna veckan ska jag dit i alla fall så får vi hoppas att jag kan komma igång lite.Va lite jobbigt med andningen men det är väl kanske för jag har den här hostan som jag har hoppas jag.

Ska sätta mig och bläddra i H&M katalogen igen, fick hem den för 2 dagar sen och tyckte väl inte det va så mycket att ha i den.Men man får väl kolla några gånger så får vi se om det är nåt som kan passa till vintern.Byxor behöver jag inge men toppar är snart ett måste om jag inte ska behöva gå ut naken...Nåja det är alltid lite kul att bläddra i katalogerna, tyvärr är det ju inte mycket som ser snyggt ut på den här flodhästen men drömma kan man ju alltid göra. ;o)
Idag ser det ut till att bli fint väder så jag ska snart ut och lägga mig i solen en liten stund tänkte jag IFALL den försvinner som den gjorde igår så får jag väl försöka passa på lite. ;o) Just nu är jag faktiskt lite sugen på att bada....
Kram Malin

Inga kommentarer: