tisdag 19 juli 2011

Småfixar...

Idag har vädret växlat hela tiden, sol, moln ,regn osv osv så har det hållt på hela dagen.En liten stund hann jag få i solstolen innan molnen kom.När regnet kom fick jag rusa ut och hämta in tvätten som var nästan nästan torr.
Så idag har det blivit lite smått och gott här så att säga.Gjort lite av det och lite av det.....Tvättat, målat fodren runt ytterdörren, stickat på dockkläderna, kollat morden i midsomer, jobbat för Kristinas osv osv.Så har hela dagen hållt på här idag.

Måste bara visa de fina ljusstakarna jag köpte på Ikea....
Jag bara älskar dom!! Ska stå på tv bänken sedan hade jag tänkt, om jag nu får den bytt i veckan då....

Halsen killar fortfarande så en del hosta blir det dock inte riktigt lika mycket som förrut så det går väl i alla fall åt rätt håll med den får jag hoppas.Men visst är det irriterande när det bara killar i halsen och man bara måste hosta hela tiden!! Nåja det blir väl bättre!

Hoppas det blir lite mer sol imorgon så man hinner ligga i solstolen en liten stund i alla fall, vore ju kul om man i alla fall fick lite färg i ansiktet om inte annat!
Kram Malin

Inga kommentarer: