måndag 18 juli 2011

Kvällspromenad

Det blev en kvällspromenad idag istället för en morgonpromenad.

Barnen har åkt till sin pappa så jag fortsatte städa när de åkt men ikväll blev det lite ensamt och tråkigt.Har ju haft dom här 9 dagar i rad nu.Så jag var bara tvungen att gå ut och få lite luft kändes det som.Jätteskönt ute så jag gick ner till hamnen och strosade lite.Så började det småregna lite så jag styrde näsan hemmåt efter en liten stund.Det är så himla HÄRLIGT!! Att vara ledig och bara kunna göra vad man vill, jag älskar det!! Men just nu blir det lite ensamt...
Jag ÄLSKAR att bo vid vattnet!! Flyttar jag härifrån nån gång så måste det ändå finnas VATTEN!
Jag gillar piratflaggan på båten. ;o)

Jag vill komma ut i världen och få uppleva saker, inte bara sitta här hemma! Men antingen måste jag vinna på lotto, plugga och skaffa ett bra jobb ( tyvärr har jag egentligen inte råd att plugga om jag ska hålla det vanliga livet flytande ) eller helt enkelt bli 2 så man får en till inkomst...Men kanske blir det min tur en dag att komma ut lite i världen oxå. =o) Jag får hoppas vi vinner på lottot på jobbet då. ;o)

Kram Malin

Inga kommentarer: