onsdag 13 juli 2011

Skit oxå....

Igårkväll började jag känna mig lite konstig i halsen.Tänkte att det kanske var för det blåste så kallt när jag var ute på min morgonpromenad.. Idag vaknar jag och har ännu ondare i halsen och lite hostig sådär. Så idag när jag vaknade 6:30 blev det ingen morgonpromenad.Jag får ta den ikväll istället.
Nu sitter jag här med en scraf runt halsen så jag kan hålla mig lite varm, lite småhostig osv men det brukar ju ofta bli lite bättre på dagarna.Mornarna när man sovit brukar göra ondast.Jag hoppas inte det blir mer av det nu när vi ska iväg några dagar.Men jag får åka ändå hur ont jag än får.Jag har lovat barnen så enkelt är det.
Men jag får väl försöka kurera mig lite idag, köpa hem lite halstabletter osv osv.

Tur barnen är så stora att jag kan gå ut och gå när jag vill, kruxet är ju bara att det är MORNARNA som är skönast att gå ut och gå på.
Fast huvudsaken är att jag kommer ut lite överhuvudtaget!
Jag avskyr att vara såhär " rund " men va fasiken ska man göra när man har svårt att röra på sig.Jag är som en tant och det är skitjobbigt. Får bli lite övningar på vardagsrumsgolvet nu på förmiddagen så jag i alla fall kanske kan bli lite mera rörlig. Sen får det bli en lugn dag, jag är otroligt trött idag!
Nu får det bli lite frukost, sen frukost idag men sonen kom just upp, dottern vet jag inte ens om hon vaknat ännu.....
Kram Malin

1 kommentar:

Gittans Pysselsida sa...

Krya på dig..det är jobbigt att vara förkyld och rosslig när det är varmt..värre än på vintern tycker jag.
Låter trevligt men en liten semestertripp...ha det skönt.
Kram// Inga