söndag 10 juli 2011

Trädgårdsarbetare...

Igår fick min son för sig att han skulle arbeta ihop pengar till ett eget garage.Eller bygga om mitt skjul som ska bli BARA hans.För han ska ha ett EGET garage där han kan meka med cyklar i...
Så han undrade:
- Hur mycket pengar tjänar jag om jag rensar bland plattorna?? Får jag 30 spänn?
-Nä rensar du bland plattorna ska du få 50 spänn sa jag.

Så han satte igång och kom över halvvägs igårkväll.Riktigt duktig var han och visst blir det fint?
Han skulle fortsätta ikväll igen sa han..ja du har ju hela veckan på dig sa jag. ;o)
Själv fortsätter jag tvätta idag så det blir tomt i tvättkorgen nån gång...sen får vi se vad vi tar tag i idag?? Tältet? Dörren?...eller bara slapp?? Vi får se helt enkelt. Det är ju SEMESTER! ;o)
Kram Malin

Inga kommentarer: