måndag 11 juli 2011

Blåsor...

Idag har det inte hänt mycket här tycker jag.Har varit lite trött faktiskt.
Har dammsugat hela bottenvåningen och småplockat inne så det inte ska se ut som ett bombnedslag sen när vi åker.
Har fixat lite med karta osv så jag vet hur jag ska åka sen för nu har jag ju bara barnen som kartläsare så bäst att vara liiite påläst i alla fall.Ringt runt till campingar och kollat plats och priser osv osv.
Men jag har i alla fall varit iväg och köpt färgen till fodren på ytterdörren idag så nu finns den hemma så jag kan måla så fort lusten faller på.Färgen kan jag oxå använda till mina fönster sen.
Igår jobbade jag så hårt att jag fick blåsor i handen....
Det svider lite idag men det går väl snart över antar jag...fniss...
Kommer måla fodren nästa vecka för imorgon har vi en hel del att packa och fixa med innan vi ska iväg på vår lilla roadtripp.
Och nästa vecka ska garaget oxå röjas ur ordentligt!!!
Usch den här semestern kommer gå fort om jag ska hålla på såhär...fniss... ;o)

Nu blir det i alla fall att krypa ner i sängen och mysa med sonen i sängen intill, storasyrran sover nämligen borta inatt och då brukar sonen krypa ner på andra sidan dubbelsängen så han inte behöver vara ensam på övervåningen.Så kan vi ligga där och småprata lite innan vi ska sova.
Jag är verkligen supertrött idag!
Kram på er!

Inga kommentarer: