tisdag 12 juli 2011

Hallå på er!

Idag är jag trött känner jag.Jag som skulle ta det så lugnt och njuta av varenda dag har mest farit omkring här hemma och ordnat och donat med allt möjligt.Tur att det bara är i början av semestern...

Idag var jag uppe kl 6, 6:22 gick jag ut en halvtimma på min morgon promenad.Så himla skönt och idag var det mycket finare väder än igår.Solen va framme fast det blåste mer än igår morses.Verkar bli en ganska härlig dag än så länge!

Idag har vi en del att fixa med så jag ska inte bli långvarig här vid datorn men jag passar på medans jag äter frukost och slår 2 flugor i en smäll. ;o)

Nu ska jag sen ner till stan, kolla igenom så bilen är ok och tanka upp den, handla osv.
Sen ska jag hem och ta ner tältet som vi satte upp för att se så allting va med osv det ska packas ihop.Luftamadrasserna ska luftas ur, eller va säger man ha ha ha.Bilen ska börja packas osv osv. Ska bli härligt att få komma hemmifrån ett par dagar lite med tanke på att jag och barnen inte varit utanför Hjo på semester på minst 3 år nu! 13 år sen vi var utomlands...nu MÅSTE vi verkligen få något att se fram emot igen så då blev det denna lilla minisemester. Snålsemester MEN ändock semester!!
Jag har köpt färg till fodren här oxå så när jag kommer hem ska här målas! Det som är bra är ju att jag kan ha samma färg till fönstren sen så kanske blir det NÅT gjort här i sommar på huset oxå.
Kram Malin

Inga kommentarer: