onsdag 13 juli 2011

Ruiner...

Jag har alltid haft en förkärlek för gamla ruiner, gamla slott osv. Jag tycker de är så otroligt vackra och så funderar man över dess historia osv osv.
Det är väldigt kul att ta med kameran och fota vid sånna här platser och det kommer jag ju givetvis även att göra nu när vi åker till Visingsö och Vadstena.
2006 var vi på Visingsö senast och då fotade vi lite runt slottsruinen där och det ska bli kul nu när ungarna är äldre och förhoppningsvis få några bra foton även på dom vid dessa gamla ruiner.
Här var inte barnen gamla så det ska bli kul att få ta lite nya kort! Vad vore livet utan kort?? ;o)

Jag sitter här och kikar runt lite vad vi ska åka och titta på bl.a när vi är på "andra sidan" och jag vill även passa på att kika på Alvastra klosterruin, ser så himla vackert ut där!
Detta kommer vi då göra på lördagen och på lördag ska det ju dessutom bli fint väder säger dom så det passar ju perfekt! Då får det bli lite bad i Vadstena oxå innan vi åker hem sen!
Denna bild har jag lånat på nätet nånstans.Men visst ser det VACKERT ut!!
Jag kommer ju aldrig bli gift men OM jag hade blivit gift hade jag velat gifta mig i nån gammal ruin!! ;o)
Jag hopas den lilla trippen blir bra eftersom vi nu skjuter på Varbergs resan tills nästa gång barnen kommer till mig.
Men imorgon, ja då blir det Liseberg!
Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

åå, Liseberg, då är du nästan hemma hos mig ju..=)

Ha en go dag på Liset..<3

Kram