tisdag 12 juli 2011

Hur många mord blir det??

Mina favoritserie går ikväll igen så kl 21 är det jag som sitter klistrad vid tv:n här hemma.
Morden i Midsomer.
Helt ok med den nya snubben oxå tycker jag.

Här har vår semester fått ändrade planer.Det sägs det ska bli dåligt väder i Varberg så vi gör Göteborg, Gränna och Vadstena några dagar nu istället.( säkert blir det superfint väder där nere då ändå...) Vi har ju bara ett litet kupoltält att sova i så det får GÄRNA vara någorlunda väder när vi campar.Vi gör ett nytt försök med Varberg v 30 istället. Då åker vi hur det än blir för Varberg ska jag ner och besöka i år...fniss... Början av veckan blir det nog för min sista semestervecka vill jag nog gärna vara hemma och bara mysa!
Så det blir MER resande än vad vi hade tänkt oss i år....

Kram Malin

1 kommentar:

Malin E sa...

Ja det hoppas jag med! Tur mamma är med så det inte blir så dyrt!...fniss...