tisdag 30 november 2010

Förberedelser.

Ja här håller vi på och FÖRBEREDER för fulla muggar nu inför JULMARKNADEN som går av stapeln i helgen!
Den 4-5 december mellan kl 13-18 är ni välkomna ut till Almnäs julmarknad.Själv står jag där på söndagen då vi ska åka till Göteborg på lördagen men lilla gulliga mamma tar då hand om mitt lilla stånd.

Jag tänkte visa er redan igår bilder från när vi var ute på Almnäs och hjälpte till att sätta upp allt granris men jag kom inte ut på nätet med den bärbara så de kommer här idag istället:
Dset var riktigt mysigt där ute och Amanda tyckte det var så kul och ville inte alls åka hem medans Jesper inte tyckte det var lika kul och bara ville hem...fniss..Så vi stannade i 2 timmar och sen åkte vi hem igen.

Idag har jag och Amanda märkt upp de saker som vi ska ha med på marknaden så mamma vet vad allt komme rkosta när hon ska stå där på lördag.Jag har ju inte så mycket saker i år eftersom jag bara haft en månad på mig att förbereda mig men om jag får bord nästa år tänkte jag ha mer blandade saker och lite mer variation.Då har man ju ett helt år på sig att göra saker så att säga.
Här sitter Amanda och hjälper mig, en perfekt liten hjälpreda. Vi hoppas i alla fall att folk ska tycka att det är kul att kika vad vi har i alla fall.
Kram kram!