lördag 20 november 2010

Lugn helg!

I helgen har jag BESTÄMT mig för att bara ta det lugnt!! Känner att jag behöver det då man varit så himla trött den senaste tiden och ibland kan det faktiskt var bra att liksom bara göra ingenting tycker jag.Vila kroppen lite.
Därför går jag fortfarande, kl 10 i morgonrock, så skönt det är!!

Har dock tagit tag i detta idag:
Jag FROSTAR AV frysen.Som ni ser väldigt välbehövligt!! Blir lätt mycket is i frysen när barnen springer ut och in i den och senast de gjorde egen glass spillde de osv osv så nu är det bara att ta tag i.Passar på att ställa ut den andra maten på trappan nu när det är kallt och snö.Dock är det nog typ 0-gradigt eller så ute då det är lite slaskigt men det står sig nog ett par timmar ändå hoppas jag.Hade så lite i frysen nu och det mesta är bär som vi plockade i somras.Man får ju passa på!

Ska slänga på lite tvätt och sen ska jag slå ner rumpan i soffan och fixa lite på MARKNADS SAKERNA, har två mål idag och det ena är att två glittriga kappor till Babyborn dockan ska bli klara.Ska visa dom när dom är klara sedan.Och det andra är att jag ska virka ytterligare några hjärtan. Känns inte särskilt betungande och ganska lagom idag känner jag.Här blir det SLÖARDAG idag och det ska bli otroligt skönt!!!

Kram Malin

2 kommentarer:

Anna-Lena sa...

Vad roligt att du blev glad över vinsten. Du hittar säkert en plats för skylten. Kanske är den fin i ett utearrangemang. Skönt med en mysdag även fast det verkar som om att du fått en del vettigt gjort. Jag går också hemma och myser. Åkte på en dunderförkylning i veckan så nu försöker jag att ta det lugnt och kurera mig.

Ha en fortsatt skön helg!

Kram Anna-Lena

Hanna sa...

jag blev inspirerad och frostade av frysen jag med, haha