söndag 21 november 2010

Det går frammåt!

Det går frammåt med de saker som ligger här och har varit lite halvfärdiga.
Hade två mål igår, det ena att fixa två DOCKKAPPOR och det andra att virka lite hjärtan.
Klarade målen ganska bra tycker jag. Det blev dock bara ett HJÄRTA virkat men däremot fick jag klart hela TRE kappor igår till dockan.Här kommer bild på den ena ( de andra 2 måste jag köpa knappar till för jag hade inga som passade så det ska jag göra idag och sen ska ni få se dom med):

Kappan är som ni ser blå med silverglitter i, jättefint garn tycker jag.Vet inte om det syns så bra här på bilderna men jag tror att barn gillar när det glittrar lite, i alla fall gör JAG det. ;o)Denna kommer att finnas på marknaden den 4-5 december ute på ALMNÄS JULMARKNAD.
Nu ska jag fixa knappar och senare får ni se de andra oxå om det inte blir för mörkt för att fota!!
Kram Malin

1 kommentar:

Heidi sa...

Oj, så vackra! Är säker på att alla tjejer (och killar också) som får en sån tokgillar glittret!