onsdag 10 november 2010

Jul....

Vi närmar oss JULEN med stormsteg nu! Igår fick vi ju massor av snö här hos oss så den där juliga känslan kommer ju ännu mer när det är vitt och fint ute.
Jag tycker om julen, den är mysig och man får göra fint och pynta och bara njuta av allt härligt.Det är såklart oxå en massa jobb med allt som man känner att man måste fixa, julklapparna städa hemmet och pynta osv osv men det hör liksom till.

Imorogn är jag ledig från jobbet för jag ska köra min pappa till Skövde.Medans han är på sitt tänkte jag ta en sväng på stan och bl.a spana in en julgransmatta och en löpare på HEMTEX som jag faktiskt gillade.
Inte var dom dyra heller.Jag håller ju på att brodera en egen JULGRANSMATTA men det lär inte vara klar på flera år så nu när jag gör ordning i vardagsrummet är det ju kul att ha en ny fin matta under granen oxå än den gamla fula jag har.
Ska allt spana in lite mer jul i butikena när jag är där tror jag. ;-)
Kram Malin

1 kommentar:

Anne sa...

Jag tycker detär så himla gulligt med julgansmator men med två hundar, två katter och utflugna barn så har granen fått flytta ut på altanen. Den står där och ståtar endast iklädd belysning... Dessutom så slipper jag massa barr inne.. ;-)

Ha en go dag.

Kramizar Anne

ps. jag ska ta tag i min utmaning i afton ds.

K