söndag 28 november 2010

Så skönt att den är borta!

Nu är BOKHYLLAN äntligen borta i vardagsrummet.Jag skänkte den till Candela i Tibro, jag tror att det är erikshjälpen, i vilket fall som helst hoppas jag de får in lite pengar för den som går till nåt bra.Jag ville inte kasta den för det var den alldeles för fin och dyr för men att skänka den tyckte jag var ett bra val och förhoppnongsvis som jag sa så får de in några kronor för den när de hittar rätt köpare.

Känns så skönt nu när den är borta och mitt vardagsrum känns så himla mycket större.Än så länge får jag hushålla med de möbler osv som jag har och jag ska visa er min nya lilla.....MYSHÖRNA kan man väl kalla det.Här kan man sitta och läsa, bläddra i syböckerna eller sitta och virka lite eller så.Härligt, jag ÄLSKAR ju min gungstol oxå!
I det här hörnet ska GRANEN stå sen så nu får det se ut såhär tills den kommer in helt enkelt.Efter jul och nyår så kan man börja fundera på vad jag vill ha här inne och hur jag vill ha det men just nu är jag ändå rätt nöjd och vardagsrummet känns så mycket ljusare och större och det är härligt!

Har inte hunnit blogga så mycket det sista, det är så mycket snö här så det har blivit en del tid utomhus för skottning så man kommer fram, vi har fått otroligt mycket snö den sista veckan här!Sen är det bara en vecka kvar till julmarknaden och det är en del pyssel inför det med.Igår var vi ute på stan och tittade på julmarknaden här i stan osv osv.
Ha en skön söndag!
Kram MAlin

Inga kommentarer: