fredag 12 november 2010

Lumene vitamin C+

Japp nu blir det ett litet buzz inlägg såhär på morgonkvisten.
Jag är ju med i Buzzador och har den sista tiden fått äran att prova Lumene vitamin C+.
En ansiktskräm som jag även delat ut till en del av mina vänner.12 små burkar har jag fått äran att dela med mig av och jag hoppas att ni alla har tyckt det varit kul att få prova den!
Själv har jag tyckt att den passat mig jättebra och den luktar supergott!! De som provat den hittills vad jag vet har tyckt att den varit helt ok. Tror att denna varit för alla hudtyper då vi alla är lite olika. Hade gärna haft en nattkräm till oxå.
Har ni inte provat den, kom och prova lite hos mig eller så kan jag rekomnedera er att köpa den i affären!
Kan man sen inte buzza hemma hela tiden tar man med sig sakerna till jobbet och buzzar lite där med! ;-)
Kram Malin

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är buzzador för någonting?

Anne sa...

Visst är det kull att buzza.. Det senaste så har det dock varit lite tunt på erbjudandefronten för min del. Kul att du är nöjd med din produkt som du fått prova.

Ha en go helg.

Kramizar Anne

Patricia sa...

Hejje!
Tävlingssugen??? Kika in på min blogg för att se hur du kan vinna massa saker ända fram till jul :)
Kramar

www.patriciaaxelsson.blogg.se