torsdag 18 november 2010

Trötter...

Ja det är jag det.Jag är så OTROLIGT glad att det är sista dagen för den här veckan att jobba imorgon, det ska verkligen bli skönt med helg även om jag känner att jag har en hel del att stå i även i helgen.Jag måste nämligen försöka slutföra några projekt till JULMARKNADEN, det är ju typ bara 2 veckor kvar nu tills den är dax.Det får bli vad det blir i år helt enkelt eftersom jag inte gjort nåt i år för att stå på julmarknad utan det får bli de saker som jag har kvar här hemma av allt jag gjort helt enkelt. Sen får jag försöka jobba på nya saker till nästa år istället och bli bättre men jag hade ju inte en tanke att stå på julmarknad i år föräns dom ringde och frågade om jag kunde tänka mig att ta ett bord.Och det är ju kul att bara vara med där ute även om man inte säljer nåt tycker jag.

Såhär såg mitt stånd ut första året jag stod, alltså för 2 år sedan:
Va riktigt kul och det kommer mycket folk, men det var oxå kallt! Så man får klä på sig ordentligt när man står i denna gamla lada.
Har 1000 ideér till vad jag vill göra och ha med nästa år sedan.Inte bara för barn kan jag säga utan det kommer bli mer blandat i så fall.Gjorde mest barn saker förrut när barnen va mindre men nu när de är stora och inte leker med dockor osv längre så blir det att man vill göra andra saker än bara dockkläder oxå.Även om jag fortfarande tycker det är kul att göra dessa dockkläder.

Den 4-5 December är ni välkomna ut till Almnäs julmarknad i alla fall mellan kl 13-18.Själv kommer jag ev bara att stå där på söndagen då jag är i Göteborg på lördagen, men då har kära mamsen lovat att stå vid mitt bord.Snällt.

Nu ska jag bara invänta att tvätten blir klar så jag kan hänge upp den och sen ska jag gå och sova.
Kram på er!
Malin

1 kommentar:

Skolgatan sa...

Den marknaden är så mysig:).
Hoppas allt är bra och att du klappar snällt på 11:an ibland;)