söndag 28 november 2010

1:a advent

Ja då har 1:a advent gått av stapeln och lite adventsmysigt har man ju haft tycker jag. Inga barn här men tända ljus och det har blivit mycket mys i soffan idag då vädret ute inte alls är kul.
Skulle ta mig till mamma och det är bara 5 minuters gåväg dit men hela cykelbanan va igensnöad så man fick verkligen plöja sig genom snön idag för att komma dit, va helt slut.När jag sen kom hem va det lika bra att skotta lite så man förhoppningsvis kommer ut med bilen imorgon, om det inte blåst igen vill säga för blåser, det gör det hela tiden här!

Nu ska jag i säng för imorgon har jag en riktigt lång och fullspäckad dag framför mig, då ska vi vara med och klä ladan med granris på Almnäs nämligen på kvällen.

Glöm nu inte bort att vara med i min lilla utlottning oxå på de söta julsakerna!

Sov gott.
Kram Malin

2 kommentarer:

Maries Pyssel och Jul sa...

Hej Malin,
jag kikar in en liten sväng på din fina sida och önskar en trevlig adventskväll.
Kram Marie

Anne sa...

Tassar förbi och säger hej.. Vad fin din gungstol är *vill ha* :-)

Kramar till dig min vän.

Anne