tisdag 23 november 2010

Önskelista till Tomten - del 1.

Ja önskningar har man ju många, här kommer det lite....( ouppnåeliga )  önskningarna just nu till TOMTEN:

1. Ohja, jag vill åka till USA!Jag vill åka runt och se massor av ställen, inte behöva tänka på pengar och shoppa loss riktigt där borta!!Och jag vill vara borta LÄÄÄÄNGE oxå! ;o)
2. Jag vill RENOVERA upp hela mitt hus!!Jag vill måla det vitt med grå grund, jag vill bygga till en inglasad altan och en farstubro. jag vill göra ordning hela källaren så jag fick ett stort badrum/tvättstuga, toa gillstuga och såklart mitt syrum, jag vill få ordning på alla de andra rummen , dränera kåken och fixa ordning garaget och göra fint i trädgården! ;o) Ja det var bara lite av det jag ville he he he...
3. Ja jag skulle nog kunna tänka mig nu att hitta en kärlek igen MEN FÖRST måste tomten knäppa med fingrarna så man blev smal och fin så att någon vill ha en och sen måste jag sluta vara så kräsen när det gäller karlar ( eller nej det ska man ju inte vara he he he ) När tomten har knäppt med sina fingrar och gjort mig fin igen ja då kan han skicka någon karl hitåt som är lite händig, jag menar han måste ju kunna uppfylla mina drömmar om huset om inte tomten hjälper mig! ;o) hi hi hi ( sen ska han kunna rädda mig från alla spöken på nätterna oxå! )
4. Tomten, denna är inte så jobbig att uppfylla egentligen, GE MIG EN VIT KITCHENAID, och gör fint i mitt kök samtidigt är du snäll!Sen vill jag ha en ny ugn oxå så jag kan baka utan att det misslyckas hela tiden , för det är ABSOLUT ugnen det är fel på!
5. Ge mig en ny snygg och praktisk bil så jag och barnen kan åka ut på semester utan att vara rädda för att inte komma hem igen.Sen behöver vi ju lite plats för vår packning oxå om vi ska åka ut, jag menar vad får jag in i min bil nu utom barnen??? Den får gärna vara snygg, praktisk och bensinsnål! Men jag kan tänka mig att bara glida runt och må bra i den oxå det är helt ok!
  
Tomten, jag kommer inte på mer just nu även om det finns 1000 saker till som jag behöver, men dom tar vi en annan gång. ;o)
Puss och Kram!

2 kommentarer:

Room328 sa...

Hej Malin
hos oss på room328.se så kan du planera upp ditt badrum och hus i 3D enligt önskelistan del 2.

Laddar du upp foton på ditt färdiga rum (behöver inte vara badrum) och taggar det samt skriver recensioner så är du med i tävlingen drömrummet där du kan vinna resecheckar för 10.000 kr.

Läs mer här: http://www.room328.se/designcontest

Anonym sa...

Asch Malin man är inte lyckligare för att man är smalare. Kolla bara in en viss tana på vårat jobb. Smal javisst men antagligen inte särskilt lycklig. Var nöjd med dig själv.
Hehe annars var det just inga små saker du önskat dig av tomten.... Ja herregud vi är i den åldern när man knappt får någon julklapp själv. Barnen ska ha klappar sen orkar man nästan inte köpa till fler.