måndag 22 november 2010

Blä och fy....men kappan är fin i alla fall....

Så var det ny vecka igen, herregud va tiden springer iväg!
Bilder på kappa nr 2 kommer här:
Idag mår jag sådär...Började få magknip igår eftermiddag och sen vart det en himla massa besök på toa..Inte kul...idag har jag bara behövt springa en gång och jag hoppas det va sista gången, men jag mår illa.
Fan oxå för jag har egentligen inte råd att vara hemma nu, detta är ju lönen som kommer i december och då MÅSTE man ju ha sina pengar så man klarar av julen!! Så jäkla typiskt.Men jag kan inte gå och smitta ner de andra på jobbet om det nu är en släng av MAGSJUKA juh...hade det bara varit jag hade jag tvingat dit mig ändå och tryckt undan illamåendet men jag hade själv blivit sur om någon kom dit och va dålig och kanske smitta ner mig...F*n oxå....
Usch jag som nästan aldrig är dålig så typiskt att det ska komma nu, blir nästan lite lack. :o( Vågar inte ens äta just nu med risk för illamående, ska lägga mig och vila igen men jag får ju så ont i ryggen när jag ligger så det blir jobbigt det med.Usch ingen bra dag idag....det blir bättre imorgon hoppas jag!

Kram Malin

1 kommentar:

Marica sa...

Krya på dig!
Det värsta eller egentligen det bästa oxå är ju att man ska vara hemma 48 timmar efter att sista toabesöket.. är ju det värsta för att man förlorar ännu mer pengar men det bästa för alla andra som inte blir smittade :)
Hör av dig om du behöver nåt så fixar jag det!
Kramar