onsdag 24 november 2010

Önskelista till Tomten - del 2.

Hej Tomten!
Om du tyckte att den första önskelistan som jag skickade inte passade på mig för att jag inte varit tillräckligt snäll så kommer här mitt andrahandsval:

1. Jag önskar mig en fotoskrivare.Vi tar så mycket kort här så den blir kul för både mig och barnen och framförallt så kan jag ha den när jag scrappar eller vill göra fina kort och sätta upp på väggen!!
2. En ny digital systemkamera.Nikon eller canon.Jag har ju objektiv för canon till min gamla vanliga systemkamera det vore ju bra om man kunde använda dessa till en ny kamera såklart....
3. Ja dom kanske är lite dyra mina 2 första önskningar...men det går lika bra med ett presentkort på Mediamarkt.
4. En hög silverljusstake från Hem & Hobby ( ja den finns på andra ställen med....) Jag älskar dom!
5. Ja en svart mc hjälm vore ju inte fel så att jag förhoppningsvis kan börja övningsköra till sommaren.Inga mer fester för Maud nu så hon bryter handleden igen!! ;o)Ja det går ju givetvis bra med presentkort till detta oxå.....

Nu måste jag ta hand om maten, men TOMTEN, det kommer kanske mera sen....
Puss och Kram.

Inga kommentarer: