söndag 7 november 2010

Det är det här...

...jag håller på med!
Det är som jag skrev tidigare VARDAGSRUMMET som nu får sig en rejäl omgång och det tar verkligen tid.Sovrummet höll jag ju på med nästan en vecka och det håller jag verkligen efter nu så det ska fortsätta vara städat och fint nu till 1:a advent.Nu har jag faktiskt inte så himla mycket kvar i vardagsrummet även om  det ser stökigt ut på bilden.Håller just nu på att rensar ut alla tidningar under bordet och en hög är nu avklarad med massa inredningstidningar.

Två högar kvar att gå igenom där under och sen är faktiskt det mesta GENOMRENSAT här.Hela bokhyllan är tömt på saker, en del kastat en del nedpackat tills jag hittar mig en skänk som jag skulle vilja ha där inne. Ska försöka få tag på gubbar som kan hjälpa mig köra iväg bokhyllan, helst till helgen så att man verkligen kan börja ställa iordning i detta rummet sedan.Vore så himla skönt!!Varenda låda, varenda skåp och varenda korg jag haft här inne har gåtts igenom och det är otroligt skönt att ha gjort sig av med allt som bara ligger och tar plats som man aldrig använder längre.Det är som en STEN lyfter från hjärtat och man börjar känna RO i kroppen när man liksom VET att allt är tiptop iordning.Jag älskar den känslan och det är ju då jag känner att jag verkligen kan koppla av sen och inte ha alla dessa måsten inombords hela tiden. =o) Me like!

Kram Malin

4 kommentarer:

Milla sa...

Härligt Malin, man mår gott av att rensa rejält, ibland blir det småduttande som inte märks på samma sätt. Har en sån där hylla jag ska gå igenom också, konstigt att man kan städa ur en hylla och spara en del, sen ett år senare kastar man dom sakerna i alla fall... som att de måste ligga där ett tag och gona till sig :=)
Kram *Milla **

Sirpa sa...

Grattis till vinsten hos Drömmar av silver!
Ha en skön kväll!
KRam Sirpa

Anna-Lena sa...

Hej Malin!

Roligt att du blev glad över vinsten hos mig. Vad konstigt, jag lämnade en kommentar hos dig att du skulle titta in till mig men den kanske försvann i cyberspace... Nåja, maila din adress till :

alwickstroem@hotmail.com

så ska jag skicka din vinst så fort som möjligt.

En fin vecka önskar jag dig!

Kram Anna-Lena

Anne sa...

Tassar förbi och säger hej så här fram på kvällskvisten. visst är det gött med ett riktigt röj, från tak till golv...

Ha en go dag.

Kramizar Anne