fredag 3 december 2010

Full rulle!!

Det är så mycket nu så jag hinner nästan inte med och framför allt blir det väldigt LITE  TID vid datorn just nu.
Idag har vi varit ute och ställt upp vårat stånd på julmarknaden, mamma står imorgon då vi är borta och på söndag ska jag och barnen stå där.Kallt som satan va det men det blir nog bra.
Har inte så mycket att visa upp i år som sagt eftersom jag inte gjort nåt då jag bara haft en månad på mig men jag hoppas att jag ska ha mer nästa år och mycket mer variation såklart.I år visar jag bara upp mig, kul det oxå. =o)
Hoppas ni kommer dit och kikar.
Här är några bilder från ikväll när vi skulle försöka lista ut hur vi skulle ha det i ståndet.....

Får inte till det så jättebra men nästa år får vi träna på hur vi ska ha det på bordet, imorogn får mamma småfixa lite när hon kommer det blir nog bra vilket som.
Nu måste jag i säng känner mig lite stressad för jag ska u upp kl 6, imorgon bär det av mot Göteborg!

Kram Malin

Inga kommentarer: