onsdag 29 december 2010

Gah!

Usch va jag känner mig irriterad idag...!
Är trött, sover dåligt, en miljon ungar och massa liv hela tiden.Nu ska det bakas, ja på egen hand säger jag för JAG har ingen lust.Tusen frågor så man får ändå hålla på, JAG VILL INTE!!!Läs i boken vi har gjort äppelpajen tusen gånger förrut...gah!
Behöver jag säga att jag ska ha min roliga vecka nu eller?? ;o)

Igår hämtade jag Amanda i Tibro, passade på att spana in Netto där då och handlade lite.
Sent omsider så köpte jag mig en julblomma, det var första året jag inte hade köpt mig någon blomma över jul, men jag ska erkänna att det var zink krukan jag mest ville ha, för 39:- tyckte jag det kalaset var värt det.Blir fint att planera andra blommor i den sedan.

2 kommentarer:

Milla sa...

Ja du dom där dagarna kan man vara utan.... Hoppas det känns bättre IDAG och att det blir en mysig nyår, trots allt! KRAM MIlla

Anne sa...

Tittar förbi och önskar Gott Nytt År ! =

Kramizar Anne