söndag 12 december 2010

Bara 5 dagar till!

Sen ska jag vara ledig i 3 VECKOR och det ska bli så fruktansvärt skönt!! Jag ska verkligen försöka njuta av varenda sekund och bara vila och ta det lugnt ( träna lite ) osv.
Ska åka till Skövde i veckan som kommer och fixa både gran och de sista julklapparna hoppas jag och sen är det bara att invänta julen liksom.Härligt!

Idag är jag verkligen trött, ska snart hoppa i säng hade jag tänkt för jag orkar inte vara uppe längre och sen ska man ju upp kl 5.Ingen vet ju om bilen startar imorgon heller eller hur lång tid det ska ta.Idag kom jag knappt in i bilen liksom....fniss...Nåja jag får gå ut tidigare när jag vet att det är såhär ute.Sen hoppas jag få iväg allt skräp i veckan som ligger framför garaget ( jag trodde ju snön skulle försvinna lika fort som den kom men nej då, nu får vi gräva fram skiten istället så vi får iväg det till tippen! ) så jag får in bilen i garaget sen istället.Blir lite lättare då än när man får stå och skrapa och ha sig varje morgon. =o)
Nä nu väntar verkligen sängen, hoppas den kommande veckan blir lugn i alla fall!!
Kram på er!

2 kommentarer:

Anne sa...

Det där med att skrapa rutorna varje morgon gör mig tokarg varje gång..;). Där vi bodde förut så hade vi ju garage men det har vi inte nu så det är bara att bita ihop varje morgon. Å andra sidan hellre frost och snö än att det regnar hela tiden..=(

Ha en go dag.

Kram till min vän =)

Marica sa...

Gött att va ledig så länge! Njut Njut Njut! Jag ska plugga tenta jag med tre barn lediga men då vet jag vart jag ska skicka dem ;) ha ha ha :) Kram på dej