måndag 6 december 2010

Här är det jul...

..här i mitt kök! ;o)
Jag har gjort om på mina tavelhyllor, tavellister heter det väl men ändå.
Hade svårt för att veta vad jag skulle ha här men så kom jag på att jag för många många år sedan broderade några söta tavlor, dessa hade jag uppe när barnen var små men nu under några år sen vi flyttade till detta huset har dom inte haft några givna platser.Jag älskar ju allt som är *gulligt* så dessa små tavlor fick nu stå i köket, jag gillar dom jättemycket om jag får lov att säga det själv. ;o)
Det som är lite kul med dessa tavelhyllor är ju att man kan hålla på och göra om på dom i tid och otid.När man tröttnar är det bara att ändra om lite igen!
Kram Malin

3 kommentarer:

Unknown sa...

Åhhhh vad fint det blev med tavellisterna och det du har på dom! Är också sugen på såna där tavellister för det är ju så smart att kunna byta om ganska så lätt efter årstider/humör och så där. :-)
Jättekul att du länkar till min sida och nu har även jag uppdaterat min länklista så nu finns *Alla min rum* på plats. :-)

Kram Helena

VITA NYANSER sa...

Jag håller med, tavellistor är jättebra!

Kram L-L

Hanna sa...

det går bra än så länge :) å inte hänt nått nytt kul på tuben än?