onsdag 25 april 2012

Scrap träff i Skövde

I lördags var ju jag på scrapträff i Skövde.Jättekul att lära känna lite nya människor med samma intresse som man själv!
Det var himla roligt och dessa 8 timmar gick så fort så jag hann knappt med tyckte jag.
KUL att det finns träffar som är så himla nära så man faktiskt kan ta sig dit och vara med.Och det roligaste av allt är att dessa tjejer fixar detta 1 gång i månaden. Jag ska föröska vara med varenda gång, det var ju så himla roligt!













Bra lokal, trevligt folk, bra ordnat osv.
De hade oxå ordnat med en liten utmaning där vi skulle följa en skiss när vi skapade och jag gjorde detta kortet:
Det blev ett kort till min mamma som faktiskt fyllde år samma dag så jag var där på kvällen direkt efter träffen för att fira henne.
Och tro det eller ej men jag vann faktiskt utmaningen med mitt kort, jag blev så himla glad! TACK till de som röstade på mig det var första gången jag vann något med mina kort! :)
Denna härliga vinsten sponsrades av Oppio från Mölltorp som hade sin butik där den dagen så vi kunde handla.Tusen tack säger jag för den fina vinsten!

Snart är det dax för ny träff!
Kram MAlin

Inga kommentarer: