torsdag 12 april 2012

Ändra kosten?

Tack för länkarna jag fick i förra inlägget.
Har suttit och kollat igenom en del av dom idag och jag tror jag ska prova på det här faktiskt.
Satt här idag och gjorde lite anteckningar på recept som man då skulle kunna äta när jag kikade runt på bloggarna och sparade recepten....
Jobbigast blir väl egentligen frukosten känner jag men hittar man bra saker att äta kanske det inte blir så jobbigt med den  biten sen??
Får nog gå och handla lite till detta imorgon och sen laga lite mat i helgen så man har färdiga portioner, blir nog så mycket enklare då när man jobbar tänker jag.Och till barnen får jag ju laga lite annan mat med....
Ska jag börja imorgon så jag kör igång till helgen nu när vi är långlediga?? Jag menar blir man trött, dåligt humör, yr och illamående de första dagarna så är jag ju i alla fall hemma. ;o)

Prova kan man alltid göra och se vad man tycker om det!
Nu blir det en cykeltur till jobbet!
Kram MAlin

Inga kommentarer: